środa, 23 grudnia 2015

Wigilijny Book TAG + Cytaty, które uwielbiam #1

Cześć,
zanim napiszę opinię o ''Pocałunku kier'' to zapraszam Was w świat tag'u, tym razem Wigilijnego!
Zostałam nominowana przez autorkę świetnego bloga Fantastic Books za co bardzo dziękuję!

Tag poleca na wybraniu 10 książek, potem wylosowaniu jakiegoś tytułu, by następnie otworzyć na byle której stronie i szukać imienia, które wpadnie nam pierwsze w oko!
Dodatkowo  mam dla Was parę moich ulubionych cytatów! 
 Zaczynajmy!

Wybrane przez mnie książki:
1. ''Delirium'' Lauren Oliver 
2. ''Dotyk Julii'' Tehereh Mafi
3. ''Cztery'' Veronica Roth
4. ''Dzień, w którym umarłam'' Belen Martinez Sanchez
5. ''Zbuntowani'' C. J. Daugherty
6. ''Fangirl'' Rainbow Rowell
7. ''Harry Potter i Kamień Filozoficzny'' J. K. Rowling
8. ''Igrzyska śmierci'' Suzanne Collins
9. ''Kosogłos'' Suzanne Collins
10. ''Gwiazd naszych wina'' John Green


 1. Ubierze choinkę
Hana z ''Delirium'', myślę, że dałaby sobie radę.
''Poza tym zawsze istnieje prawdopodobieństwo, że akurat dziś Hana się nie spóźniła i bawi się tam w błogiej nieświadomości, że obława zaciska krąg wokół niej (...) Muszę ją ostrzec''
Przyjaźń najważniejsza! 

2. Wigilijna kucharka (kobieta)
Profesor McGonagall, uważam, że byłaby z niej świetna kucharka!
''Profesor McGonagall zatrzasnęła za nim drzwi i odwróciła się do dwóch chłopców.
-Potter, to jest Oliver Wood. Wood... znalazłam ci szukającego''
Uwielbiam tą scenę! PotterHead mamy szukającego! 

3. Przebierze się za Świętego Mikołaja (mężczyzna) 
Carter, uwielbiam go i uwielbiam Mikołaja, więc pasuje idealnie do tej roli
''Kiedy Carter odchodził, popatrzyła na niego spod opuszczonych rzęs. Jego długie, sprężyste kroki były jej tak dobrze znane jak żadne inne''
#TeamCarter! Miłość wisi w powietrzu <3 !

4. Znajdą się pod jemiołą (chłopak i dziewczyna) 
Peeta i Katniss, oczywiście pod jemiołą mogliby się znaleźć, nie mam nic przeciwko!
''-Wobec tego wiem jak powinieneś postąpić. Wygraj igrzyska i wróć do domu. W takiej sytuacji na pewno ci nie odmówi, zgadza się? - pyta Ceasar zachęcającym tonem
-Wątpię, aby to się sprawdziło. Zwycięstwo... W moim wypadku nie załatwia sprawy - Peeta opuszcza wzrok.
-A to dlaczego? - zdumiewa się Ceasar.
Peeta jest czerwony jak burak.
-Ponieważ... -zająkuje się. - Ponieważ... Ona tu ze mną przyjechała.''
Peeta <3 na zawsze w moim sercu i w sercu Katniss oczywiście! 

5.Wygra rodzinny konkurs kolęd
 Uwaga, uwaga w tym roku konkurs kolęd wygrywa Alois Petersen, nie jestem pewna, czy czarny charakter potrafi śpiewać kolędy, ale i tak go kocham!
 ''-Matko, jaki koszmar - mruknął - Co to niby jest? Zamach na estetykę?
-Nie prosiłam cię o opinię, Petersen - prychnęłam.
-Wiem, Mair, i niespecjalnie mnie obchodzi, czy poprosisz, czy nie''

6. Przyjdzie jako niespodziewany gość
 Warner, chyba mógłby tak zrobić? On jest nieobliczalny i dlatego go uwielbiam! 
''-Nie myl głupoty z odwagą, skarbie. Wiem, że nie jadłaś od kilku dni.
Coś we mnie pęka
-Naprawdę wolałabym umrzeć, niż jeść twoje jedzenie i słuchać, jak mówisz do mnie ''skarbie''. - zaciskam szczęki. (...)
-Dobieraj słowa rozważniej Julio. Jeden mój gest, a twoje życie tutaj nie będzie takie łatwe.''

7. Dostanie nietrafiony prezent
Gus z  ''Gwiazd naszych wina'', szkoda, że dostanie nietrafiony prezent, bo bardzo go lubię!
''-Hazel Grace - zaczął - masz długopis i kawałek kartki? - Potwierdziłam. - Dobrze. Narysuj, proszę, kółko. - Wykonałam polecenie. - A teraz narysuj w nim mniejsze kółko. - Zrobiłam to. - Większy okrąg to prawiczki, a mniejszy to siedemnastoletni kolesie z jedną nogą'' 

 8. Zaśpi na pasterkę
Cath, czyli tytułowa Fangirl, myślę, że mogłaby zaspać na pasterkę jeśli pisała w nocy jakiś fanfik, to normalne
''-Co to, kurde, jest fandom?
-Nie zrozumiesz tego - westchnęła Cath, żałując, że użyła tego słowa (...)
- Na swoim biurku masz głowy Simona Snowa - zauważyła Reagan.
-To tylko pamiątkowe popiersia.
-Żal mi ciebie, więc zostanę twoją przyjaciółką.'' 

9. Będzie zmywał po kolacji wigilijnej 
Tobias Eaton, chyba mógłby pozmywać, przecież to altruista
 ''- Jak zostać Nieustraszonym: kurs dla początkujących. Lekcja pierwsza: uściski między przyjaciółmi są dozwolone.
-To my się przyjaźnimy? - pytam pół żartem, pół serio.
-Oj zamknij się - odpowiada i biegnie do sypialni'' 

Do TAG'u nominuję:

oraz każdego, kto ma ochotę zrobić ten TAG
 
Mam nadzieję, że TAG się spodobał! Napiszcie koniecznie jakie są wasze ulubione cytaty!
''Niech los zawsze Wam sprzyja''
Buziaki :*
StormWind

8 komentarzy :

  1. Świetnie ci to wyszło:) pozdrawiam books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Cieszę się, że Ci się podoba!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! <3
    Świetny tag.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo!
      Dziękuję, bardzo mi miło kochana!
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy Tag i same świetne postacie. Naprawdę super to wszystko wyszło i również jestem zdania, że Cath zaspałaby na pasterkę, albo po prostu nie mogłaby się oderwać od laptopa. :D
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, fajnie, że Ci się podoba!
      Oderwanie od laptopa to często trudna rzecz, wiem to po swoim zachowaniu! Najlepiej cały czas poświęciłabym moim blogom!
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Cieszę się, że wykonałaś ten Tag! Wyszedł Ci o wiele lepiej niż mnie.
    Buziaki :*
    http://in-the-book-word.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam go wykonać!! Losowanie tytułów i wybieranie strony sprawiło mi wiele radości!
      Wcale nie wyszedł mi lepiej niż tobie! Twój jest o wiele lepszy!
      Buziaki :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie