czwartek, 17 grudnia 2015

SWEET BOOK TAG

Pomysł na tag zaczerpnęłam od autorki wspaniałego bloga House of Readers. Sweet Book Tag pasuje do mnie idealnie, ponieważ jestem wielką fanką słodyczy! Już dawno miałam przestać jeść nałogowo czekolady, ale nie mogę niestety. To  mój kolejny nałóg - czekolada, okay może i nie jestem taka normalna...
''Tylko wariaci są coś warci''
A więc, zaczynajmy!

Donut - książka, której czegoś zabrakło 


 Zdecydowanie ''Requiem'' Lauren Oliver i to okropne zakończenie! 



Pudding - książka z rozlazłym bohaterem 


Nie spotkałam się jeszcze z takim bohaterem, choć zachowanie Carter'a w poszczególnych częściach cyklu ''Wybrani'' to istna zagadka! Nigdy niczego nie byłam pewna, pewnie to z jednej strony dobrze, bo autorka wprowadziła efekt zaskoczenia, ale ile można czytać o nieporadności bohaterów (mówi to ta zaradna niby).

Lody - książka, która zamroziła krew w żyłach 




''Gwiazd naszych wina'' John'a Green'a, ta książka zniszczyła mi psychikę, zdecydowanie za dużo po niej płakałam, a moje życie się zatrzymało

Czekolada - książka, którą możesz czytać w kółko i w kółko, książka, która nigdy ci się nie znudzi 




''Dar Julii'' Tehereh Mafi, nie będę spojlerować na temat tego co się wydarzy, ale wypowiedzi bohaterów i akcja są genialne, często czytam tą książkę, gdy mam zły dzień

Ciastko - książka, która złamała ci serce 




''Kosogłos'' Suzanne Collins, kocham tą książkę, ale nie mogę się pogodzić z utratą ukochanych bohaterów!  
Jeszcze ''Wierna'' Veronicy Roth, ta książka mnie mocno zawiodła.

Cukierek - ulubiona krótka książka tudzież książka z dzieciństwa 




Ku mojemu zdziwieniu nie przeczytałam zbyt wiele krótkich książek, ale ''Harry Potter i Kamień Filozoficzny'' jest najmniej obszerną książką w mojej biblioteczce.
O ulubionych książkach z dzieciństwa już wspominałam ''Ten obcy'' Ireny Jurgielewiczowej ponad wszystkie lektury!

 Tort - najcudowniejsza książka, która zawsze wprawia cię w dobry nastrój i której niczego nie brakuje

 Cała seria przygód Harry'ego Potter'a autorstwa J. K. Rowling ''Dotyk Julii'' Tehereh Mafi, ''Dzień, w którym umarłam'' Belen Martinez Sanchez, reszta moich ulubionych ksiażek jest dosyć przygnębiająca...

Jeśli przeczytałeś/aś ten Tag to możesz czuć się nominowany/a! 


Napiszcie koniecznie, czy spodobał się Wam Tag i wybaczcie mi te zdjęcia!
Osładzajcie sobie życie i trzymajcie się cieplutko
''Niech los zawsze Wam sprzyja''
StormWind

14 komentarzy :

  1. Bardzo mi miło, że zbiłaś ten słodki TAG :)
    Również bardzo przypadła mi do gustu trylogia "Dotyk Julii".
    Świetne odpowiedzi :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi jest bardzo miło, że miałam taką możliwość! Trylogia "Dotyk Julii"? Czyżby #TeamWarner?
      Dziękuję, miło to usłyszeć!
      Buziaki :*

      Usuń
    2. Hehe... tak zdecydowanie Warner ❤❤❤

      Usuń
    3. Warner'a uwielbiam, cieszę się, że ty też! #TeamWarner łączymy się!
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Jejku! Świetny tag!! Aż mnie wzięło na słodkości! :D #TeamWarner <3
    Buziaki :**
    http://fantastyczneksiazkix3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Ja zjadłabym coś czekoladowego! #TeamWarner 4ever !
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję Ci za to, że teraz mam ochotę na te wszystkie słodkość. Dziękuję! A tak na poważnie bardzo fajny Tag
    Buziaki :*
    http://in-the-book-word.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To zjedz coś słodkiego szybciutko! Bo jak nie my to kto?
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Ja również uwielbiam "Dotyk Julii" i "Igrzyska Śmierci" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? To cudownie, #TeamWarner?
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Przyznam szczerze, że złym posunięciem było wstawienie tych zdjęć do posta... tak trudno było mi skupić się na tekście, gdy widziałam takie pyszności! :)
    Co do twoich odpowiedzi... Uwielbiam serię o Julii. Podoba mi się zarówno pomysł, jak i wykonanie. Za to "GNW" nie wywołało u mnie podobnych emocji. Po przeczytaniu tej książki czułam bardziej irytację niż smutek.
    A częściowo zmieniając temat, jeśli lubisz powieści podobne do "Gwiazd naszych wina", to polecam Ci serdecznie "Powiedz wilkom, że jestem w domu", które, moim zdaniem, jest 10000 razy lepsze od twórczości Greena:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie przepraszam! Mam nadzieję, że mi wybaczysz te zdjęcia? "Dotyk Julii" to jedna z moich ulubionych książek. Co do "Gwiazd naszych wina" to ta książka troszkę mnie przygnębiła!
      Dziękuję za tą propozycję, z chęcią przeczytam "Powiedz wilką, że jestem w domu"!
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Tak się na patrzyłem na te fotografie, że aż brzuch mi się skręcił! Takie smakowitości <3 Jadł bym i nie przestawał :D A jeśli chodzi o Tag, to mam chęć go zrobić, bo jest strasznie kuszący ;)
    PROSZĘ! NIgdy więcej takich pysznych zdjęć :D
    Pozdrawiam
    czytaniapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że koniec z pysznościami!
      Zrób koniecznie ten Tag, jestem ciekawa twojego wykonania.
      Pozdrawiam :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie