wtorek, 22 grudnia 2015

SOCIAL MEDIA BOOK TAG

Zapraszam Was w świat książkowy, a tym razem SOCIAL MEDIA BOOK TAG. Dziękuję za nominację autorce bloga Fantastyczne książki.
Zaczynamy!
Twitter - twoja ulubiona, krótka książka

Zdecydowanie najkrótszą książką w mojej biblioteczce jest ''Harry Potter i Kamień Filozoficzny''. Uwielbiam! PotterHead łączymy się <3 !

Facebook - książka, którą czytał każdy i poczułeś presję by ją przeczytać

''Igrzyska śmieci'', ta książka powaliła mnie na łopatki! 

Tumblr - książka, którą przeczytałeś zanim, to było popularne

Trylogia ''Niezgodna'', bardzo żałuję, że wzięłam tę książkę do ręki
 
MySpace - książka, którą przeczytałeś, ale nie pamiętasz, czy ci się spodobała czy nie 
 
''Ostatnia piosenka'', kiedyś książka ta bardzo mi się podobała, teraz nie wiem co o niej myśleć

Instagram - książka, która była tak ładna, że musiałeś jej zrobić zdjęcie
 

 


 Z całą pewnością ''Obsydian'' i ''Czerwona królowa''.
 
Youtube - książka, którą chciałbyś, żeby powstała ekranizacja 

Bardzo bym chciała zobaczyć ekranizację ''Dotyku Julii'', ''Dnia, w którym umarłam'' i ''Fangirl''.

Nominuję do tag'u:
Książki bliżej nas
Z miłości do książek

Aleja czytelnika
Fantastic books
oraz każdego kto ma ochotę zrobić ten tag
 

''Niech los zawsze Wam sprzyja''
Buziaki :*
StormWind

12 komentarzy :

  1. Świetne odpowiedzi!! <3
    Buziaki,
    fantastyczneksiazkix3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne odpowiedzi. TAG strasznie mi się podoba :D
    Pozdrawiam
    czytaniapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło to usłyszeć!
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie, że ci się podoba!
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację, jednak robiłam juź u siebie ten TAG :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, w takim razie zaraz muszę go zobaczyć!
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy TAG! Mam nadzieję, ze kiedyś będę miała możliwość go wykonać :)

    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Wykonaj koniecznie, już czekam na efekty!
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Czerwona królowa ma piękną okładkę, zdecydowanie zwraca na siebie uwagę:)
    Ooo z przyjemnością zobaczyłabym Dotyk Julii na ekranie no i ciekawe kto zgrałby Warnera <3 Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że ''Czerwona królowa'' zwraca na siebie uwagę i jeszcze ''Obsydian'', oczy Deamona są nieziemskie!
      Myślę, że aktor grający Warnera musiałby być jakims cudem tego świata, jak jego książkowy odpowiednik! <3
      Buziaki :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie