wtorek, 8 grudnia 2015

Santa Claus FACTORY TAG

Witajcie,
Zostałam nominowana do tagu przez autorkę świetnego bloga  Z miłości do książek, za co bardzo dziękuję :*
Zapraszam do zabawy!

Tag polega na wybraniu pięciu książek, ustalenia ich losowej kolejności , a następnie  wylosowania z nich dwóch postaci do konkretnych kategorii oraz ocenie trafności losowania.
Moje książki:
1.''Dzień, w którym umarłam'' Belen Martinez Sanhez
2. ''Wybrani'' C. J. Daugherty
3.''Love, Rosie'' Cecelia Ahern
4.''Fangirl'' Rainbow Rowell
5.''7 razy dziś" Lauren Oliver

Mikołaj, czyli bohater, który w jedną noc obleci cały świat na swoim Rudolfie rozdając dzieciom słodycze! 
Alois, nie jestem do końca przekonana,  czy nadaje się na Mikołaja, przecież to czarny charakter, ale i tak go uwielbiam <3 !

Pani Mikołajowa, która będzie się troszczyła o Mikołaja
 Dilletta, myślę, że byłaby świetną Panią Mikołajową, przecież ona cały czas się troszczy o Aloisa!



Elf - producent, czyli postać, która zaprojektuje dla ciebie prezent
Carter, nie wyobrażam sobie go jako elfa, ale ten prezent byłby na pewno ciekawy i zaskakujący!

Elf - łasuch, czyli bohater, który zje z twojej choinki wszystkie słodycze
Allie, pasuje idealnie! Przecież wszystkie dziewczyny kochają słodycze (choć pewnie są też wyjątki)!




Elf - leniuch, czyli postać, która będzie spała podczas pracy
Alex, nie do końca mi on pasuje do leniucha, przecież lenie nie kończą świetnych studiów i nie zostają lekarzami, ale każdy lubi czasami poleniuchować prawda?

Elf - psotnik, czyli postać, która zrobi kawał Mikołajowi

Rosie, w życiu tej dziewczyny dzieje się tak dużo, że mogłaby troszkę zaszaleć, więc pasuje idealnie!




Rudolf, czyli postać, która ciągnie sanie Santa Clausa
Levi, oj biedactwo, czeka na niego ciężka praca, ale to mężczyzna więc raczej da sobie radę, pasuje do tej roli ;)

Niegrzeczne dziecko, które dostanie rózgę
Cath, ale czy ona jest niegrzeczna? Przecież każda fangirl kryje w sobie aniołka i należy jej się prezent! Więc Cath tutaj nie pasuje, fangirl muszą dostać prezenty, a najlepiej książki!



Grzeczne dziecko, które dostanie wymarzony prezent
 Rob, on na pewno nie pasuje do tej roli, to niegrzeczny chłopczyk lubiący pić piwo!

Camper, który podejrzy Mikołaja
Samantha, ta fajna dziewczyna? Jest ona odważna, ale nie myślałam, że aż tak! Do odważnych świat należy, lecz nie powinniśmy podglądać Mikołaja!





Nominuję:

Opinia o ''Zagrożonych'' już jutro, a tymczasem trzymajcie się cieplutko 
''Niech los zawsze Wam sprzyja"
Buziaki
StormWind


12 komentarzy :

  1. Twój obrazek mnie zauroczył <3 ciągle chce mi się na niego patrzeć. :D Fajniutki Tag jeszcze takiego nie widziałam i do tego taki świąteczny!
    Buziaki :*
    http://in-the-book-word.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło to słyszeć! Święta to niezwykły czas, dlatego je uwielbiam!
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Fajne odpowiedzi wybrałaś. Ciekawy tag :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fajnie, że Ci się podoba!
      Buziaki :**

      Usuń
  3. Witam.

    Dziękuję za nominację jednak szczerze mówiąc nie przepadam za wszelakimi tagami... Jeśli kiedyś najdzie mnie na jakiś ochota to zrobię go sama ;). Póki co pozdrawiam i życzę powodzenia pozostałym nominowanym. Oczywiście nadal zapraszam do odwiedzania bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, a bloga nadal będę odwiedzać.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. :) jak najbardziej zapraszam :)

      Usuń
    3. Będę odwiedzać jak najcześciej
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Alex faktycznie nie pasuje mi do leniucha, ale Rosie mogłaby zrobić jakiś dobry żart Mikołajowi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Rosie mogłaby się odprężyć i żart dla Mikołaja jest super pomysłem.
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Czytałam tylko Fangirl, więc totalnie się zgadzam, że Cath była zbyt grzeczna i na rózgę w ogóle nie zasłużyła. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fangirl to fajna książka, ale rózgi dla książkoholiczek to fatalny pomysł!
      Buziaki :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie