czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie roku 2015 + Okładki, które uwielbiam #1

Moi kochani,
za to, że rok 2016 zbliża się wielkimi krokami, mam dla Was małe podsumowanie książkowych wrażeń tego roku.

 W roku 2015 przeczytałam:
  1. Niezgodna - Veronica Roth
  2. Zbuntowana - Veronica Roth
  3. Wierna - Veronica Roth
  4. Cztery - Veronica Roth
  5. Gwiazd naszych wina - John Green
  6. Love, Rosie - Cecelia Ahern
  7. 7 razy dziś - Lauren Oliver
  8. Igrzyska śmierci - Suzanne Collins
  9. W pierścieniu ognia - Suzanne Collins
  10. Kosogłos - Suzanne Collins
  11. Ostatnia piosenka - Nicholas Sparks
  12. Dotyk Julii - Tehereh Mafi
  13. Sekret Julii - Tehereh Mafi
  14. Dar Julii - Tehereh Mafi
  15. Julia. Trzy tajemnice - Tehereh Mafi
  16. Krzyżacy - Henryk Sienkiewicz
  17. Delirium - Lauren Oliver
  18. Pandemonium - Lauren Oliver
  19. Requiem - Lauren Oliver
  20. Delirium. Opowiadania - Lauren Oliver
  21. Dzień, w którym umarłam - Belen Martinez Sanchez
  22. Fangirl - Rainbow Rowell
  23. Wybrani - C. J. Daugherty
  24. Dziedzictwo - C. J. Daugherty
  25. Zagrożeni - C. J. Daugherty
  26. Zbuntowani - C. J. Daugherty
  27. Pocałunek kier - Lynn Raven
W tym roku przeczytałam 27 książek, w 2016 zamierzam przeczytać więcej! A wy? Pochwalcie się, ile przeczytaliście książek!

A teraz kolej na moje ulubione okładki #1
 
Cała trylogia ''Igrzyska śmierci'' autorstwa Suzanne Collins

Trylogia ''Dotyk Julii'' autorstwa Tehereh Mafi <3

Trylogia ''Delirium'' autorstwa Lauren Oliver

''7 razy dziś'' autorstwa Lauren Oliver

Gotowi na sylwestrową noc przebojów? Kto spędza ten wieczór z książką? 
Ja mam nadzieję na chwilkę z powieścią mimo, że idę do przyjaciółki! 
ZACZYTANEGO NOWEGO ROKU!
''Niech los zawsze Wam sprzyja''
Buziaki :*
StormWind

28 komentarzy :

  1. Mi również podobają się okładki IŚ! Są świetne :)
    Buziaki :*
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igrzyska śmierci ponad wszystko!
      #TeamPeeta!
      Buziaki :*
      Zaczytanego nowego roku! <3

      Usuń
  2. Na pewno przeczytasz więcej!!! Życzę zaczytanego 2016 roku!!!! Oby był mega książkowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie zaczytanego nowego roku!
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Okładki "Dotyku Julii" są genialne :)
    Ja mogę pochwalić się 74 przeczytanymi książkami, a tobie gratuluję wyników i życzę jeszcze lepszych w Nowym Roku :)

    Pozdrawiam, Julia
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się aby nowy rok obfitował w jeszcze więcej przeczytanych książek!
      74? Wspaniały wynik! Gratuluję!
      Buziaki :*
      Zaczytanego nowego roku!

      Usuń
  4. Zaczytanego!!! :)

    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie zaczytanego nowego roku!
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Trylogia ''Dotyk Julii'' ma świetne okładki! *_*
    Życzę zaczytanego Nowego Roku :*
    Pozdrawiam ~ Bacha
    dostatniejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, są one śliczne!
      Dziękuję i wzajemnie zaczytanego 2016!
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Trylogia Julii i Love Rosie to pozycje, które i ja czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wrażenia? Ja uwielbiam "Love, Rosie", a "Dotyk Julii" kocham!
      Buziaki :*
      Zaczytanego Nowego Roku!

      Usuń
  7. Dotyk Julii faktycznie ma piękne okładki. Jest to seria, którą muszę obowiązkowo przeczytać w nowym roku. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Dotyk Julii'' to świetna trylogia, polecam serdecznie!
      Również uważam, że okładki są śliczne!
      Przeczytaj koniecznie, bo warto!
      Buziaki :*
      Zaczytanego Nowego Roku!

      Usuń
  8. Życzę Ci jeszcze bardziej owocnego i zaczytanego roku!
    Z Twojej listy chciałabym przeczytać "Fangirl", bo nie miałam jeszcze okazji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie zaczytanego Nowego Roku!
      ''Fangirl'' to świetna książka, polecam!
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Prawie wszystkie znam ;D
    Igrzyska mm *-*
    Tylko Dotyk Julii mi się nie spodobał ;p
    Zaczytanego roku i więcej ksiażeczek! <3

    Buziaki + obserwuje ♥
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igrzyska mm uwielbiam <3
      Dziękuję i wzajemnie zaczytanego Nowego Roku!
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Trybuta wyczuwam! :D
    Dobry wynik! Ja nie liczyłam ile książek przeczytałam, jakoś nie mam głowy do liczb ;)

    Pozdrawiam,
    Księgarz Cmentarny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trybut zgadza się w 100% !
      Ja specjalnie na podsumowanie policzyłam!
      Dziękuję za obserwację!
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  11. Ja w 2015 przeczytałam 76 książek. Niby wynik nie jest zły, ale w 2014 roku przeczytałam 97 książek, więc ten spadek formy nieco mnie martwi. Chciałabym przeczytać kiedyś 100 książek, to taka łada, okrągła liczba. A tobie serdecznie gratuluję wyniku i mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również chciałabym przeczytać 100, może nawet w 2016 mi się uda!
      Dziękuję i życzę zaczytanego roku z 100 przeczytanych książek!
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Życzę zaczytanego 2016 roku również przeczytałam 27 książek,ale w tym roku zamierzam znacznie porawić swój wynik. Byłoby mi bardzo miło gdybyś wpadła do mnie dopiero zaczynam blogować http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę zaczytanego 2016!
      Ty także przeczytałaś 27? Wow, ale przypadek!
      Oczywiście, że wpadnę i powodzenia w blogowaniu!
      Buziaki :*

      Usuń
  13. Dotyk Julii już od dawna zachęca mnie pozytywnymi opiniami i piękną okładką. pozdrawiam :)
    wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak te okładki są piękne, uwielbiam tę trylogię i gorąco polecam!
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Ja przeczytałam 53 z czego 30 w same wakacje ;) W tym roku chce to pobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, gratuluję wyników!
      Powodzenia w 2016, ja rownież zamierzam pobić swój wynik!
      Buziaki :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie