wtorek, 29 grudnia 2015

LUBIMY CZYTAĆ TAG!

Dzisiaj przychodzę do Was z nowym tagiem!
Konto na Lubimy czytać założyłam sobie w sierpniu tego roku i nie żałuję ani jednej chwili spędzonej na tej stronie! Polecam LC wszystkim czytelnikom!
Wracając do TAGu!  Zaczynajmy!
1. Jaka książka została ostatnio oznaczona jako przeczytana?
''Zbuntowani'' C. J. Daugherty

2. Co obecnie czytasz?
''Pocałunek kier'' Lynn Raven

3.Co ostatnio oznaczyłaś jako ''chcę przeczytać''?
''Król Kruków'' Maggie Stiefvater

4. Co planujesz przeczytać jako następne?
''Rywalki'' Kiera Cass

5. Czy używasz systemu gwiazdek?
Oczywiście! Czuję się wtedy jak jury w ''Tańcu z gwiazdami''!
6.  Czy bierzesz udział w jakichś tegorocznych chellenge'ach?
W tym roku niestety nie. Może w 2016?
7. Czy masz listę życzeń na LubimyCzytać.pl ?
Nie mam, posiadam ją w głowie, jest dosyć długa...
8. Jaką książkę planujesz kupić jako następną?
''Opal'' Jennifer L. Armentrout
''Urodzona o północy'' C. C. Hunter
Poluję na te książki już od jakiegoś czasu i nie mogę ich nigdzie kupić!
9. Czy masz jakieś ulubione cytaty na LubimyCzytać.pl ?
Jasne!
''Piekło jest puste. Wszystkie diabły są tu'' <3
''Miłość nie polega na tym, aby wzajemnie sobie się przyglądać, lecz aby patrzeć razem w tym samym kierunku.''
 ''Trzeba coś kochać, żeby to znienawidzić.''
Ja bez cytatów żyć nie mogę!
10. Jacy są twoi ulubieni autorzy na LubimyCzytać.pl ?
Lynn Raven, Tehereh Mafi, J. K. Rowling Nicholas Sparks, Belen Martinez Sanchez, Suzanne Collins, John Green, Cecelia Ahern
11. Czy jesteś w jakichś grupach na LubimyCzytać.pl ? 
Tak! 

A do TAGu nominuję, każdego kto ma ochotę go zrobić!
A wt lubicie LC? Często odwiedzacie tą stronkę?

Trzymajcie się cieplutko
Już niedługo ''Cytaty, które uwielbiam #3'' i opinia ''Pocałunku Kier''
''Niech los zawsze Wam sprzyja''
StormWind

20 komentarzy :

  1. Również robiłam ten tag na moim blogu :D
    Świetne odpowiedzi<3
    Buziaki :*
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie wyszedł o wiele lepiej niż mi!
      Dziękuję <3
      buziaki :*

      Usuń
  2. Lubimyczytać do świetna strona dla wirtualnej biblioteczki:)
    Tak samo jak z cytatami, od jakiegoś czasu nigdzie ich nie zapisuję, bo mam je właśnie na koncie lc.
    Jestem ciekawa Króla kruków, wiele o nim słyszałam różnych opinii i sama zastanawiam się nad jego przeczytaniem:) Buziaki!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram w 100%, ostatnio również zapisuję cytaty na LC, zamiast w moim notatniku!
      Ja także słyszałam wiele o ''Królu kruków'', dlatego z chęcią przeczytam! <3
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Na Lubimy Czytać jestem gdzieś od roku i ubolewam, że nie zarejestrowałam się wcześniej. Tylko dzięki tej stronie wybieram same dobre książki. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam LC i żałuję, że nie zarejestrowałam się wcześniej!
      Lubimy Czytać jest dla mnie bardzo pomocne i poznałam dzięki tej stronie wiele genialnych książek!
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Na lubimyczytac.pl jestem już od jakiegoś roku, ale nic nie wiem o grupach, challenge'ach i tym podobnym :D

    Pozdrawiam, Julia
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O grupach i challenge'ach dowiedziałam się od koleżanki z LC!
      Grupy to super sprawa! Możesz tam dyskutować o książkach, muzyce itp.
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Naprawdę? A jakie dzieło najbardziej?
      Mnie urzekło ''Love, Rosie''!
      Buziaki :*

      Usuń
  6. J.K. Rowling czy Tahereh Mafi to również jedne z moich ulubionych autorek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale!
      Czy Ciebie także zachwyciły przygody młodego czarodzieja oraz jego przyjaciół? #PotterHead
      Od Harrego zaczęłam moją przygodę z nałogowym czytaniem, a trylogia o Julii skradła moje serce!
      Buziaki :*

      Usuń
  7. "Rywalki" są świetne!
    Ja też chcę przeczytać Króla Kruków :D
    Świetne odpowiedzi
    Pozdrawiam ~ Bacha
    dostatniejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Na ''Króla kruków'' mam ochotę od jakiegoś czasu, ale nie wiem dlaczego dopiero teraz dodałam na półkę ''chcę przeczytać''.
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Na LC jesteśmy od początku założenia bloga i to świetna strona. :)
    A "Król kruków" hipnotyzuje mnie od dawna :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, LC to świetna strona!
      Ciebie też hipnotyzuje ''Król kruków''? Myślę, że powinnam jak najszybciej to przeczytać!
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Też kiedyś robiłam ten tag u siebie ;)
    Lubimy czytać jest mi bardzo przydatne, bo tak bym pewnie nie pamiętała ile książek przeczytałam w ciągu roku a tak wchodzę i mogę wszystko sprawdzić :D Więc często z niej korzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo, sprawdzam ile książek przeczytałam w ciągu roku i wyciągam wnioski!
      Buziaki :-*

      Usuń
  10. Żyję na lubimyczytać, uwielbiam presiadywac na tej stronie :D

    http://castleona-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam przesiadywać na tej stronie!
      Dzięki LC poznałam dużo wspaniałych czytelników oraz ciekawych książek!
      Buziaki :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie