piątek, 4 grudnia 2015

Harry Potter Spells BOOK TAG

Biorąc pod uwagę to, że moja kochana przyjaciółka obchodzi jutro urodziny, a jest podobnie jak ja wielką fanką serii przygód Harry'ego Potter'a  więc specjalnie dla niej oraz dla czytelników mojego bloga Harry Potter Spells BOOK TAG!
Zaczynajmy!

Expecto Patronum

Książka z dzieciństwa przywołująca dobre wspomnienia

Z całą pewnością jest to ''Ten obcy'' autorstwa Ireny Jurgielewiczowej. Tą lekturę na prawdę dobrze wspominam, przygody Ulki, Pestki, Mariana, Julka oraz tajemniczego Zenka.
Książkę czytałam dosyć dawno, ale pamiętam, że była bardzo ciekawa i jako dziecko codziennie przed snem do niej zaglądałam.










Expelliarmus
Książka, która w jakiś sposób cię zaskoczyła

Jeszcze nie tak dawno bardzo pozytywnie zaskoczył mnie ''Dzień, w którym umarłam''. Kompletnie nie spodziewałam się, że ta lektura okaże się, aż tak dobra. Powieść jest absolutnie genialna, postać Aloisa świetna, akcja szybka, wartka, aż miło czytać takie książki!











Priori Incantatem
Ostatnia książka, którą przeczytałeś

Ostatnio przeczytałam ''Dziedzictwo'', ale muszę powiedzieć, że nie zachwyciła mnie ta lektura zbytnio...









Alohomora
Książka, która wprowadziła cię w gatunek, o którym nie wiedziałeś, lub na który nie miałeś wcześniej ochoty

''Ostatnia piosenka'' Nicholasa Sparksa to powieść, która wprowadziła mnie w świat literatury pięknej, ale to nie oznacza, że przestałam kochać fantastykę!











Riddikulus
Zabawna książka

''Dotyk Julii'', a właściwie to teksty Kenji'ego są bardzo śmieszne, uwielbiam go!











Sonorus
Ksiązka, o której wszyscy powinni wiedzieć

Jest wiele powieści bliskich mojemu sercu, ale szczególnie bardzo kocham trylogię ''Igrzyska śmierci'', a szczególnie ''Kosogłosa'' Suzanne Collins  i polecam każdemu, wszyscy powinni to przeczytać!
 













Oblivate
Książka, lub spojler, o której chciałbyś zapomnieć

Na pewno chciałabym zapomnieć o ''Wiernej'' autorstwa Veronicy Roth, ta książka była okropna, nie lubię jej bardzo!










Imperio
Książka, którą musiałeś przeczytać do szkoły

Jeszcze nie tak dawno musiałam przeczytać do szkoły ''Krzyżaków'' Henryka Sienkiewicza, było trudno i czytałam dosyć długo, bo przez dwa tygodnie, ale gdy już dobrnęłam do końca poczułam dumę!









Crucio
Książka, którą ciężko było czytać

Aktualnie czytam ''Zagrożonych'' i ciężko mi się ją czyta, nie wciąga mnie wcale!











Adava Kedavra

Książka mogłaby zabić (twoja własna interpretacja)

 Myślę, że ''W pierścieniu ognia'' Suzanne Collins. W tej antyutopii jest tak dużo akcji, że zabiera dech w piersiach! Wydarzenia jakie rozgrywają się w tej części mogłyby zabić nie jednego człowieka!











I to już koniec mojego Tagu o Harrym, napiszcie koniecznie co sądzicie i jakie książki sami byście wybrali! ;)

10 komentarzy :

  1. Świetny tag! Kiedyś go na pewno zrobię :D
    Buziaki! :*
    http://fantastyczneksiazkix3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję kochana, nie martw się dla ciebie też zrobię niedługo Tag! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki świetny tag! Zgadzam się - Igrzyska Śmierci powinien poznać każdy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Igrzyska Śmierci ponad wszystko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły pomysł na posta z tymi zaklęcia mi. Szkoda ze ja nie mam takiej głowy. ☺ nie musiałabym się wtedy głowic jak zacząć każdego posta xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowy tag, miło mi się czytało jako fance Harrego Pottera. ;)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło to słyszeć!
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Uwielbiam Harrego i ten TAG jest mega :D

    Zostałaś nominowana do Santa Claus Factory TAG :D http://coraciemnosci.blogspot.com/2015/12/santa-claus-factory-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również jestem wielką fanką J. K. Rowling.
      Bardzo dziękuję również za nominację, miło z twojej strony! Zrobię ten Tag już niedługo, jak tylko znajdę czas.
      Buziaki :*

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie