sobota, 26 grudnia 2015

Cytaty, które uwielbiam #2

Dziś, kiedy towarzyszy mi ten świąteczny nastrój przedstawiam Wam drugą część cytatów, które uwielbiam.
Nie ma co przedłużać! Zaczynajmy!

#1
Nadzieja bierze mnie w ramiona i trzyma w swoich objęciach, ociera mi łzy i mówi, że dziś, jutro, za dwa dni wszystko będzie dobrze, a ja jestem na tyle szalona, że ośmielam się w to wierzyć.
~Dotyk Julii 

#2
 Wiedziałam, że słowa mogą ranić, ale nie wiedziałam, że mogą zabić.
~Sekret Julii

#3
 Słowa, myślę sobie są takie nieprzewidywalne. Żaden pistolet, miecz, armia ani król nie mogą się mierzyć z potęgą jednego zdania. Miecze mogą ranić i zabijać. Słowa zagnieżdżają się w naszych ciałach i pasożytują w nich jak robactwo. Niesiemy je ze sobą w przyszłość, nie mogąc się od nich uwolnić.
~Dar Julii

#4
Życie jest zabawne, prawda? Kiedy już myślisz, że wszystko sobie poukładałeś, kiedy zaczynasz snuć plany i cieszyć się tym, że nareszcie wiesz, w którym kierunku zmierzasz, ścieżki stają się kręte, drogowskazy znikają, wiatr zaczyna wiać we wszystkie strony świata, północ staje się południem, wschód zachodem i kompletnie się gubisz. Tak łatwo jest się zgubić.
~Love, Rosie

#5
Miłość nie polega na tym, aby wzajemnie sobie się przyglądać, lecz aby patrzeć razem w tym samym kierunku.
~Mały Książe
 
#6
Niektóre drogi trzeba pokonywać samotnie.
~Kosogłos
 
#7
 Moje idee to gwiazdy, których nie potrafię ułożyć w konstelacje.
~Gwiazd naszych wina 

#8
Miłość – najbardziej zdradliwa choroba na świecie: zabija cię zarówno wtedy, gdy cię spotka, jak i wtedy, kiedy cię omija. Ale to niedokładnie tak. To skazujący i skazany. To kat i ostrze. I ułaskawienie w ostatnich chwilach. Głęboki oddech, spojrzenie w niebo i westchnienie: dzięki ci, Boże. Miłość – zabije cię i jednocześnie cię ocali.
~Delirium 

#9
I niech los zawsze wam sprzyja.
~Igrzyska śmierci
 
#10
Życie, uświadomił sobie, bardzo przypomina piosenkę.
Na początku jest tajemnica, na końcu - potwierdzenie, ale to w środku kryją się wszystkie emocje, dla których cała sprawa staje się warta zachodu.
~Ostatnia piosenka
 
Mam nadzieję, że post się Wam spodobał! Jeszcze raz życzę wszystkim szalonego sylwestra, nowych, świetnych doznań książkowych i spełnienia marzeń w nadchodzącym roku! 
Napiszcie koniecznie jakie są wasze ulubione cytaty, chętnie zobaczę!
''Piekło jest puste wszystkie diabły są tu"
Buziaki :*
StormWind
 
 

16 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fajnie, że tak myślisz!
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Świetne cytaty wybrałaś. Mój faworyt to ten z Daru Julii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja rownież uwielbiam ten cytat z Daru Julii oraz wszystkie inne z tej książki, bo jest naprawdę dużo fajnych!
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Świetne cytaty. Mnie chyba najbardziej spodobał się ten z Igrzysk i Gwiazd Naszych Wina :)

    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Igrzyska śmierci i Gwiazd naszych wina to jedne z moich ulubionych książek, a cytaty z nich uwielbiam podobanie jak ty!
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Miło mi, że tak myślisz!
      Lubię mądre cytaty, są one dla mnie mottem w życiu codziennym !
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Świetne cytaty! :*
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Buziaki :* TeamWarner <3

      Usuń
  6. Super cytaty! Ja jeszcze z Dotyku Julii uwielbiam ten:
    "Słońce jest aroganckie, odwraca się do nas plecami, kiedy tylko się nami zmęczy. Księżyc jest lojalnym towarzyszem. Nigdy nie odchodzi. Zawsze jest na miejscu, przygląda się, oddany, widzi nas w naszych jasnych i ciemnych chwilach, nieustannie się zmienia, zupełnie jak my. Każdego dnia jest nową wersją siebie. Czasami słaby i wątły, innym razem silny i pełen światła. Księżyc rozumie, co to znaczy być człowiekiem. Niepewny. Samotny. Poorany kraterami niedoskonałości." Czekam na dalsze części:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ten cytat też jest rewelacyjny!
      Buziaki :*
      Wesołych świąt i szalonego sylwestra!

      Usuń
  7. Ciekawe cytaty i Tobie również szalonego sylwestra! :)
    Buziaczki! :*
    Także obserwujemy! :)

    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Buziaki :* Świetnego macie bloga!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja również je uwielbiam, choć w trylogii ''Dotyk Julii'' jest tak wiele pięknych cytatów, że trudno wybrać ulubione!
      Buziaki :*
      Zaczytanego Nowego Roku!

      Usuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie