czwartek, 26 listopada 2015

Wybrani C. J. Daugherty

Ogólnie książkę oceniam na bardzo dobrą. Podoba mi się pomysł, że powieść jest o szkole, która pozornie wydaje się być zwyczajną. Ale Akademia Cimmeria nie jest normalną uczelnią, ponieważ chodzą tam dzieci wpływowych rodziców. To dlaczego do szkoły dostaje się Allie? Ma ona na już wyrok i problemy z rodzicami!
Książka ciekawa, idealna do przeczytania na Haloween.
Jednak minusem tej książki jest według mnie zakończenie! Nie dowiedziałam się kim jest Nathaniel i dlaczego Allie zagraża niebezpieczeństwo!
JEŚLI WSZYSCY KŁAMIĄ TO CO ZROBISZ?
Co zrobi Allie jeśli okaże się, że wszyscy wokół niej kłamią?
Postacie bardzo ciekawe, zainteresował mnie wątek sporów Cartera i Sylvaina. Jednak zachowanie Cartera pod koniec książki strasznie mnie irytowało. Allie jest wspaniałą bohaterką!

Jestem bardzo zadowolona z tego, że kupiłam tą książka i z całą pewnością nie była to strata pieniędzy. Czas, który spędziłam w oczekiwaniu na autograf także nie był stracony! Polecam! Z przyjemnością przeczytam teraz ''Dziedzictwo'' i przekonam się kim jest Nathaniel. #TeamCarter!

10 komentarzy :

  1. Czytałam tą książkę, jednak niespecjalnie wpadła w moje gusta. Trochę mnie denerwowała główna bohaterka jak i Sylvain i Carter. Jednak mroczny klimat z pozoru zwyczajnej szkoły jest boski! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi rownież podobał się klimat z pozoru zwyczajnej szkoły. Jednak zachowanie Allie nie było takie złe, w porównaniu z Carterem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka niestety nie w moim typie :) A tak poza tym, powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że pomogłam w wyborze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam dawno temu i również podobał mi się ten szczególny klimat książki i szybka akcja. Widzę, że zdążyłaś już ocenić drugą część. Mam nadzieję, że w kolejnej będzie się lepiej działo, bo w innym przypadku niestety nie wrócę do tej serii. Z niecierpliwością czekam na recenzję 3 tomu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam dawno temu i również podobał mi się ten szczególny klimat książki i szybka akcja. Widzę, że zdążyłaś już ocenić drugą część. Mam nadzieję, że w kolejnej będzie się lepiej działo, bo w innym przypadku niestety nie wrócę do tej serii. Z niecierpliwością czekam na recenzję 3 tomu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! Recenzja 3. tomu już niedługo! Również mam nadzieję, że w tej części będzie się działo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W trzeciej jeszcze sie dzieje. Ale czwarta już ma skopane zakończenie. Nie mówiąc o piątej. Rozczarowałam sie 😥

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamierzam przeczytać trzecią i czwartą część tej serii, ale nie wiem czy przeczytam piątą część, ponieważ muszę troszkę odpocząć od świata Allie.
    Pierwsza część pt. ''Wybrani'' jest najlepsza z całej serii! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna recenzja!
    Po przeczytaniu Wybranych nie jestem pewna czy sięgnę po kolejne tomy. Jakoś średnio mnie zachwyciła.
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie