niedziela, 22 listopada 2015

Mockingjay BOOK TAG

Z okazji 76.  Głodowych Igrzysk, czyli premiery drugiej części Kosogłosa przedstawiam Wam Mockingjay Book Tag. 
 Niestety nie mogłam jeszcze iść do kina, ale mam nadzieję, że obejrzę ten film już niedługo! Co do niezwykłej trylogii Suzanne Collins to uwielbiam książki i polecam je WSZYSTKIM!
Okay, zaczynamy nasz Tag!

Katniss Everdeen

''Ognista'' książka, która zapaliła twoje serce
Jest to na pewno ''W pierścieniu ognia'' Suzanne Collins



Peeta Mellark

   Najcięższa książka w twojej biblioteczce
Mam dosyć dużo ciężkich książek, np.''Trylogia Delirium'' Lauren Oliver


Gale Hawthorne

 Książka za którą byś zabiła
Tutaj wybór jest prosty: ''Dar Julii'' Tehereh Mafi


Primrose Everdeen



Ulubiona książka z podstawówki
Z całą pewnością jest to lektura ''Chłopcy z Placu Broni'' Ferenc Molnar



Finnick Odair

Książka z najładniejszą okładką
Myślę, że ''Dar Julii'' Tehereh Mafi


Johanna Mason 

Książka, która zraniła cię lub wywołała łzy
''Gwiazd naszych wina'' John Green, ta książka to istny wyciskacz łez!

Cornelius Snow
 Znienawidzona przez ciebie książka
''Dziedzictwo'' C. J. Daugherty, okropna! 

Gale vs. Peeta 
Książkowa para, której kibicujesz
Z całą pewnością Katniss i Gale, Julia i Warner, Diletta i Alois
A już niedługo na moim blogu opinia o kolejnej książce C. J. Daugherty - ''Zagrożeni''. Zapraszam! 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie