środa, 4 listopada 2015

Fangirl Rainbow Rowell

 Właśnie skończyłam czytać książkę autorstwa Rainbow Rowell i muszę przyznać, że książka jest z całą pewnością bardzo dobrą lekturą. 
W powieści poznajemy bliźniaczki: Cath i Wren, które na przekór wszystkim nie są wcale do siebie podobne. Jedynym co je łączy jest miłość do Simon'a Snow'a i hip hop'u. Cath pisze fanfiki, Wren jej pomaga, ale do pewnego momentu. Wren postanawia, że chce się usamodzielnić i mniej czasu spędzać z własną siostrą. Czy życie z współlokatorką inną niż rodzona siostra okaże się dla Cath dramatyczne, a może wręcz przeciwnie - będzie to niezwykła przygoda? Jakie, życie jest lepsze, to rozważne bez alkoholu i częstych imprez, czy może to pełne szaleństwa i rozrywki? Na te pytania oraz na wiele innych odpowie nad autorka w tej książce.
Muszę przyznać, że na początku byłam negatywnie nastawiona do tej książki. Średnio podobał mi się wstęp do książki, czekałam troszkę na rozwój wydarzeń i muszę przyznać, że czym bardziej zagłębiałam się w książkę tym bardziej mnie ona intrygowała. Komuś może się wydawać, że jest tak z każdą książką, ale ta jest z całą pewnością wyjątkowa. Wielu autorów w swoich książkach tematy takie jak: życie codzinne, miłość, trudne stosunki z rodziną, szkoła. Rainbow Rowell bierze pod uwagę wszystkie te tematy, a dodatkowo skupia się wartości jaką są fanfiki.
Podsumowując ''Fangirl'' to bardzo dobra książka warta uwagi czytelnika. Polecam dla wszystkich moli książkowych poszukujących ciekawych wrażeń książkowych.
"Czasem pisanie jest jak zbieganie z górki. Palce zostają na klawiaturze, tak samo jak nogi zostają w tle, nie nadążając za resztą ciała."

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj mój drogi czytelniku! Czekałam na Ciebie!
ღ dziękuję za ten ślad, który po sobie pozostawiasz, z całą pewnością się odwdzięczę
ღ dziękuję za obserwację, zostaw link do swojego bloga, a wpadnę
ღ nie martw się, jutro będzie lepiej, uśmiechnij się, a i mi zrobi się przyjemnie!

Wykonała Ronnie